Arkadaşlar dün büroya yenı bır bılgısayar aldık ama kurdugumuzda ana makınayla ağ bağlantılarını yaptık ana makına o bılgısayarı goruyor ama yenı aldıgımız bılgısayar ana makınayı gormuyor ağ sorunu verıyor acaba problem nedır bu konuda acıl yardımınıza ıhtıyacım var