• 06-02-2022, 01:05:29
    #10
    Genel manada beğendim ama mesela resmi tutup çubukta olan photoshopa atacaksınız atamıyorsunuz önce shopu açıp küçültüp içine atmanız lazım çok can sıkıcı bi durum
  • 06-02-2022, 01:08:48
    #11
    PREMIUM SEO
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben geçtim ancak yazılanların aksine + performansı oldu. Makineden, makineye değişiklik gösteriyor sanırım. Ben memnunum.
    Insider programından beri kullanıyorum dediğiniz gibi performans artışı oldu daha hızlı ve geçişler yumuşak.
  • 14-04-2022, 00:20:51
    #12
    Ben geçtiğime resmen pişman oldum. Performans ciddi derecede düşüyor.

    https://www.teknop.net/windows-11e-gecmeli-miyim/
  • 09-05-2022, 11:45:59
    #13
    ahmetaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben geçtiğime resmen pişman oldum. Performans ciddi derecede düşüyor.

    https://www.teknop.net/windows-11e-gecmeli-miyim/
    Aynen geçtiğime geçeceğime pişman oldum. Resmen hantallaştı. Güncellemeler hala performans için yeterli değil. Üşenmesem formatlayıp ona dönerim.

    i7 7. nesil 24 gb ram 1050ti ekran