Windows 11'e Geçmeli Miyim?
12
●376
- 06-02-2022, 01:05:29Genel manada beğendim ama mesela resmi tutup çubukta olan photoshopa atacaksınız atamıyorsunuz önce shopu açıp küçültüp içine atmanız lazım çok can sıkıcı bi durum
- 06-02-2022, 01:08:48Insider programından beri kullanıyorum dediğiniz gibi performans artışı oldu daha hızlı ve geçişler yumuşak.Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 00:20:51Ben geçtiğime resmen pişman oldum. Performans ciddi derecede düşüyor.
https://www.teknop.net/windows-11e-gecmeli-miyim/ - 09-05-2022, 11:45:59Aynen geçtiğime geçeceğime pişman oldum. Resmen hantallaştı. Güncellemeler hala performans için yeterli değil. Üşenmesem formatlayıp ona dönerim.ahmetaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
i7 7. nesil 24 gb ram 1050ti ekran
