ahmetaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben geçtiğime resmen pişman oldum. Performans ciddi derecede düşüyor.

https://www.teknop.net/windows-11e-gecmeli-miyim/
Aynen geçtiğime geçeceğime pişman oldum. Resmen hantallaştı. Güncellemeler hala performans için yeterli değil. Üşenmesem formatlayıp ona dönerim.

i7 7. nesil 24 gb ram 1050ti ekran