Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben geçtim ancak yazılanların aksine + performansı oldu. Makineden, makineye değişiklik gösteriyor sanırım. Ben memnunum.
Insider programından beri kullanıyorum dediğiniz gibi performans artışı oldu daha hızlı ve geçişler yumuşak.