• 25-01-2009, 19:25:25
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;
    Bugün chip'in sitesinde dolaşırken yeni windows 7 betanın kulanıcılara açıldığını öğrendim geçte olsa hemen indirdim ve kurdum burda az kaldı kalp krizi geçirecektim sizlere şukadarını sölemek gerekirse ben bukadar performans beklemiyordum benim eski dediğim bilgisayarım adeta uçmaya başladı. Windows 7'yi kurmamın asıl nedenlerinden biride ubuntu (linux) yapımcıları windows 7'ye övgü yağdırmış olmalarıdır.Kurduktan sonra yapmadığım eziyet kalmadı neredeyse samsung 19'' 932b plus monütör kullanmaktayım ve ne vista ne xp de bukadar güzel canlı renkler görmedim. Direk yeni indirdiğim FlatOut3 oyununu yükledim bakalım oyunlardaki performansı nasıl diye bundan önce vista kullanıyordum ve bu kurduğum oyun vistada son çözünürlükte biraz kasma meydana getiriyordu fakat Windows 7 ye yüklediğimde ise sizlere anlatmaya gücüm yetmiyecek derecede süper efekler ve daha süper biğın canlılıkla karşılaştım. Peki ya programları açış hızı nasıl derseniz tek diğeceğim şey bırakın saniyede açmayı salisede programları açıyor belki içinizden diye bilirsiniz ilk formatta zaten makine uçar fakat bu uçmuyor adeta uzaya roket le gidiyormuşcasına sizi şaşırtan bir hız bu. Daha bitmedi aynı zamanda internette de bu hız devam ediyor ben ilk defa İE'de r10.net bukadar hızlı dolaştığımı hatırlamıyorum dolaştığımı bırakın ilk anasayfasında giriş dediğimde öle donup kalıyordu ne alaka diye bilirsiniz fakat bende alakasını birtürlü kuramadım. lafı fazla uzatmadan sizi resimlerle baş başa bırakıyorum arkadaşlar.





























  • 25-01-2009, 21:00:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bu AeRO Benim Çok Canımı Sıkan Bir Tema Forever XP
  • 25-01-2009, 21:08:26
    #3
    ya 1gb ram var ama kasar mı acaba?
  • 25-01-2009, 21:10:01
    #4
    bende var xp den daha hızlı. ama uygun yazılımları pek yok o yüzden sistem hata verebiliyo..
  • 25-01-2009, 21:34:11
    #5
    valal saun adobe programlarımı kurmaya başlamıştım bunu kuruken aklımda denemelik olarak kurmuştum ama şimdi gördümki tamam dır işletim sistemimi buldum biraz önce photoshop cs4 ,dreamweaver CS4 , flash cs4 kadar kurdum ve açıkca sölüyorum açılma hızları yine xp ve vistadan daha hızlı arkadaşlar rep lerinizide bekliyorum arkadaşlar boş geçmiyelim


    1 gb ram varsa hiç kurma saun sistem benim 1.200 mb ram kulanıyor
  • 26-01-2009, 00:31:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hmm vista ya benziyor..

    o kadarda değişik değil
  • 26-01-2009, 01:12:39
    #7
    vistanın yandan çarklısı (: 3 gb ram kullanıosun doğaldır bu performans (:
  • 26-01-2009, 02:04:31
    #8
    arkadaşlar size şukadar diyeyim ben linux olamk üzere windwos xp.vista büttün hepsini kullandım ama bu hızı alamadım görünüşte vistaya benziyor fakat yanından bile geçmiyor arkadaşlar