valal saun adobe programlarımı kurmaya başlamıştım bunu kuruken aklımda denemelik olarak kurmuştum ama şimdi gördümki tamam dır işletim sistemimi buldum biraz önce photoshop cs4 ,dreamweaver CS4 , flash cs4 kadar kurdum ve açıkca sölüyorum açılma hızları yine xp ve vistadan daha hızlı arkadaşlar rep lerinizide bekliyorum arkadaşlar boş geçmiyelim


1 gb ram varsa hiç kurma saun sistem benim 1.200 mb ram kulanıyor