Konu
Windows Se7en Tanıtımı
26-01-2009, 02:04:31
#8
alenazte
arkadaşlar size şukadar diyeyim ben linux olamk üzere windwos xp.vista büttün hepsini kullandım ama bu hızı alamadım görünüşte vistaya benziyor fakat yanından bile geçmiyor arkadaşlar