• 25-09-2021, 11:46:36
    #1
    Arkadaşlar, kiosk üzerinde çalışan bir yazılımın, kullanan personel sayısı arttı. Kiosklar pahalı oldugundan windows tablet düşündüm. lakin dün hiç bir otorite markada bulamadım burada ayrıca

    c# bir uygulama, bunlar windows tablette çalışır mı ? deneyimleyen varmı? normal pc'de çalışan, her yazılımı çalıştırabilirmiyiz acaba ?

    ayrıca f/p önerisi olan varsa yazabilirse sevinirim.
  • 25-09-2021, 11:55:29
    #2
    surface ve samsung windows tablet kullandım. açmadığı uygulama olmadı. halen surface pro kullanıyorum. çok memnunum. chuwi, teclast gibi çin tabletlerde var. onlarıda epey araştırmıştım ama kullanma fırsatım olmadı. internet video incelemelerinde fena değildi. fiyat performans bence iyi. tercih sizin. proje nasıl bir proje olduğunu tam anlamadığım için çok detaya giremedim. farklı alternatif çözümlerde olabilir
  • 25-09-2021, 12:01:58
    #3
    suleymankocabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    surface ve samsung windows tablet kullandım. açmadığı uygulama olmadı. halen surface pro kullanıyorum. çok memnunum. chuwi, teclast gibi çin tabletlerde var. onlarıda epey araştırmıştım ama kullanma fırsatım olmadı. internet video incelemelerinde fena değildi. fiyat performans bence iyi. tercih sizin. proje nasıl bir proje olduğunu tam anlamadığım için çok detaya giremedim. farklı alternatif çözümlerde olabilir
    personeller, üretilen ürün sayılarını kiosklarda giriş yaparak kullanıyorlar, fire girişi, üretim adetleri ,reworkler vs gibi.
    sql server'ı çalıştırsın, ve basit yazılımı açsınlar yeterli
    Surface kendim için düşünüyorum gerçekten harika cihaz. ama fiyatı el yakıyor
  • 25-09-2021, 12:11:16
    #4
    O zaman chuwi yada tectlast yeter diye düşünüyorum. Autocad bile açıyorlar. Atom işlemciydi sanırım.
    Bende surface pro 3 : i7 8gb ram 256 ssd var. Çok memnunum
  • 25-09-2021, 12:15:10
    #5
    suleymankocabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman chuwi yada tectlast yeter diye düşünüyorum. Autocad bile açıyorlar. Atom işlemciydi sanırım.
    Bende surface pro 3 : i7 8gb ram 256 ssd var. Çok memnunum
    Çok teşekkür ederim bilgilendirme için, bu cihazlara yönleceğim,
  • 26-09-2021, 20:10:25
    #6
    M_Can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim bilgilendirme için, bu cihazlara yönleceğim,
    https://letgo.onelink.me/O2PG/7fa0fd72

    Buyurun bunu satiyorun, chuwi teclast islemcisi ile ayni, ram 4gb yine ayni. Sifir gibi desek olur.