Arkadaşlar, kiosk üzerinde çalışan bir yazılımın, kullanan personel sayısı arttı. Kiosklar pahalı oldugundan windows tablet düşündüm. lakin dün hiç bir otorite markada bulamadım burada ayrıca
c# bir uygulama, bunlar windows tablette çalışır mı ? deneyimleyen varmı? normal pc'de çalışan, her yazılımı çalıştırabilirmiyiz acaba ?
ayrıca f/p önerisi olan varsa yazabilirse sevinirim.
Windows 10 Tabletler hk.
5
●78
- 25-09-2021, 11:55:29surface ve samsung windows tablet kullandım. açmadığı uygulama olmadı. halen surface pro kullanıyorum. çok memnunum. chuwi, teclast gibi çin tabletlerde var. onlarıda epey araştırmıştım ama kullanma fırsatım olmadı. internet video incelemelerinde fena değildi. fiyat performans bence iyi. tercih sizin. proje nasıl bir proje olduğunu tam anlamadığım için çok detaya giremedim. farklı alternatif çözümlerde olabilir
- 25-09-2021, 12:01:58personeller, üretilen ürün sayılarını kiosklarda giriş yaparak kullanıyorlar, fire girişi, üretim adetleri ,reworkler vs gibi.suleymankocabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sql server'ı çalıştırsın, ve basit yazılımı açsınlar yeterli
Surface kendim için düşünüyorum
gerçekten harika cihaz. ama fiyatı el yakıyor
- 25-09-2021, 12:11:16O zaman chuwi yada tectlast yeter diye düşünüyorum. Autocad bile açıyorlar. Atom işlemciydi sanırım.
Bende surface pro 3 : i7 8gb ram 256 ssd var. Çok memnunum - 25-09-2021, 12:15:10Çok teşekkür ederim bilgilendirme için, bu cihazlara yönleceğim,suleymankocabas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2021, 20:10:25https://letgo.onelink.me/O2PG/7fa0fd72M_Can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyurun bunu satiyorun, chuwi teclast islemcisi ile ayni, ram 4gb yine ayni. Sifir gibi desek olur.
gerçekten harika cihaz. ama fiyatı el yakıyor