Arkadaşlar, kiosk üzerinde çalışan bir yazılımın, kullanan personel sayısı arttı. Kiosklar pahalı oldugundan windows tablet düşündüm. lakin dün hiç bir otorite markada bulamadım burada ayrıca
c# bir uygulama, bunlar windows tablette çalışır mı ? deneyimleyen varmı? normal pc'de çalışan, her yazılımı çalıştırabilirmiyiz acaba ?
ayrıca f/p önerisi olan varsa yazabilirse sevinirim.