surface ve samsung windows tablet kullandım. açmadığı uygulama olmadı. halen surface pro kullanıyorum. çok memnunum. chuwi, teclast gibi çin tabletlerde var. onlarıda epey araştırmıştım ama kullanma fırsatım olmadı. internet video incelemelerinde fena değildi. fiyat performans bence iyi. tercih sizin. proje nasıl bir proje olduğunu tam anlamadığım için çok detaya giremedim. farklı alternatif çözümlerde olabilir
personeller, üretilen ürün sayılarını kiosklarda giriş yaparak kullanıyorlar, fire girişi, üretim adetleri ,reworkler vs gibi.
sql server'ı çalıştırsın, ve basit yazılımı açsınlar yeterli
Surface kendim için düşünüyorum

gerçekten harika cihaz. ama fiyatı el yakıyor