• 03-07-2021, 01:20:50
    #55
    xLyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanı değil be hocam, 1 yıl sonra falan belki..
    Sonuçta birileri kullanmalı hocam böyle böyle gelişecek
  • 03-07-2021, 01:21:50
    #56
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçta birileri kullanmalı hocam böyle böyle gelişecek
    Tabi ki hocam, ama iş esnasında sistem kendini falan yeniden başlatır monitöre falan yumruk atarım hiç gereği yok
  • 03-07-2021, 01:36:42
    #57
    2022 ortalarında belki geçerim