enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta birileri kullanmalı hocam böyle böyle gelişecek
Tabi ki hocam, ama iş esnasında sistem kendini falan yeniden başlatır monitöre falan yumruk atarım hiç gereği yok