Ody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Windows 11'e Geçtinizmi?
56
●1.374
- 02-07-2021, 16:32:22Sorun yaşarsanız pm atın yardımcı olurum hocam.fLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2021, 16:35:39http://whynotwin11.com/ bu sitedeki aracı indererek görsel atarsanız bakalım neden kabul etmediğine hocam.fLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2021, 16:41:27TPM ve işlemci şartını İnsider sürümde kaldırdılar diye biliyorum sorunsuz kurulması lazım.fLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2021, 16:42:50Şimdiden hayırlı olsun eğer kanal seçmenizi isterse Beta kanalı olanı değil en üsttekini seçin İnsider olanı hocam.Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında canavar bilgisayarım ama anlamadım.


