• 12-12-2006, 23:50:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    kopya win kullanuyorum uzun zamandır format atmıyordum gecen hafta attım ve benim winim kendini güncellemiyor... vdaha once bir ddl dosyası vardı onu atardık iş çözülürdü... şimdi yemedi başka bir yontemi var mı?

    yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim...
  • 13-12-2006, 00:23:13
    #2
    valla bana da bir ara olmuştu ama nasıl çözdüğümü hatırlamıyorum ama bazı yerlerde ya da sitelerde bu güncelleme paketleri indirelebiliniyor,araştırırsanız googledan bulabilirsiniz.,bende 2-3 yıldır norton ghost kullanıyorum ve format atmayı unuttum neredeyse..