kopya win kullanuyorum uzun zamandır format atmıyordum gecen hafta attım ve benim winim kendini güncellemiyor... vdaha once bir ddl dosyası vardı onu atardık iş çözülürdü... şimdi yemedi başka bir yontemi var mı?

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim...