bugün ilk kez linux kurdum
11
●194
- 05-12-2020, 14:11:27Linux mint kurdum, Bir süre sonra durduk yere sürekli BIOS ekranına atmaya başladı ve hatta sonrasında işletim sistemi kuramadım windows ya da Linux ikisinide kuramadım garantiye gönderdim onlarda windows on kurup geri yollamışlar şu an sorun yok. Linux çok az şarj yiyor ve çok hızlıydı windowsta tam tersi. Sorun yaşamamış olsaydım hala linux kullanıyor olurdumRoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2020, 17:24:45Üyeliği durdurulduunix'e hoş geldinPrej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin bu yazını okuyunca benimde ilk linux kurduğum zaman 1996 senesi aklıma geldi. o lanet olasa redhat bana çok çektirdi.
senin bu yazını okuyunca benimde ilk linux kurduğum zaman 1996 senesi aklıma geldi. o lanet olasa redhat bana çok çektirdi.