• 05-12-2020, 11:40:03
    #10
    Linux olarak hangisini kurdunuz hocam öneriniz var mıdır.
  • 05-12-2020, 14:11:27
    #11
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux olarak hangisini kurdunuz hocam öneriniz var mıdır.
    Linux mint kurdum, Bir süre sonra durduk yere sürekli BIOS ekranına atmaya başladı ve hatta sonrasında işletim sistemi kuramadım windows ya da Linux ikisinide kuramadım garantiye gönderdim onlarda windows on kurup geri yollamışlar şu an sorun yok. Linux çok az şarj yiyor ve çok hızlıydı windowsta tam tersi. Sorun yaşamamış olsaydım hala linux kullanıyor olurdum
  • 08-12-2020, 17:24:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün ilk kez linux mint kurdum,
    Yaklaşık 13 yıldan beri bilgisayar kullanıyorum ve hep windows kullandım..
    unix'e hoş geldin senin bu yazını okuyunca benimde ilk linux kurduğum zaman 1996 senesi aklıma geldi. o lanet olasa redhat bana çok çektirdi.