Linux olarak hangisini kurdunuz hocam öneriniz var mıdır.
Linux mint kurdum, Bir süre sonra durduk yere sürekli BIOS ekranına atmaya başladı ve hatta sonrasında işletim sistemi kuramadım windows ya da Linux ikisinide kuramadım garantiye gönderdim onlarda windows on kurup geri yollamışlar şu an sorun yok. Linux çok az şarj yiyor ve çok hızlıydı windowsta tam tersi. Sorun yaşamamış olsaydım hala linux kullanıyor olurdum