Prej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün ilk kez linux mint kurdum,
Yaklaşık 13 yıldan beri bilgisayar kullanıyorum ve hep windows kullandım..
unix'e hoş geldin senin bu yazını okuyunca benimde ilk linux kurduğum zaman 1996 senesi aklıma geldi. o lanet olasa redhat bana çok çektirdi.