• 24-09-2006, 13:26:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar işyerimdeki pc yi evden kontrol etmek için uzak masa üstü bağlantısı yani serverlerdeki gibi yapmak istiyorum..

    Bunun için ip 'mi sabitledim.Resimli veya videolu veya normal yazı ile anlatabilecek arkadaş varmı..

    Şimdiden Teşekkürler..
  • 24-09-2006, 13:33:20
    #2
    başlat/programlar/donatlar/iletişim/uzakmasaüstü
    ip yazıyorsun şifreyi giriyorsun tamamdır
  • 24-09-2006, 13:34:36
    #3
    Misafir
    başlat ---> çalıştır ---> mstsc

    ama uzakmasaüstü bağlantısına izin vermen gerekiyor
  • 24-09-2006, 13:40:19
    #4
    Misafir
    zeynel adamın anlatmak istediği o değil be yavrum

    adam dioki ben işyerimdeki bilgisayarı nasıl yapılandırırım uzaktan erişebilmek için

    adamın zaten sunucusu varmış ve ona uzak masaüstü ile bağlanaıblıomuş bılıo yanı adam bahsettıgın yolu
  • 24-09-2006, 13:42:23
    #5
    Misafir
    pilgisayarıma = > sağ tık özelliklerde tabı olması gerekli onun ordan ayarlanabiliyordu , tabi firewallı da unutma oda aksilik çıkartır
  • 24-09-2006, 14:20:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben işyerimdeki bilgisayarın ayarlarını yapabileyim ki eve gidince uzakmasa ustune kullanıcı adı ve şifremi yazdıgımda ulaşabileyim..

    işyerimdeki ip suan sabit değil ama sabitlenecek.
    Bilgisayarım özelliklerden uzak masa ustune baglanmaya izin verdim..
    port açmam gerekirmiş portu açtım..

    ama kullanıcı adı ve şifre nedir.? Normalde bilgisayarda kullanıcı adı ve şifre yok ama otomatik ne olabilir...
  • 24-09-2006, 14:21:42
    #7
    Misafir
    User : administrator

    sifrende boştur o zaman
  • 24-09-2006, 14:44:27
    #8
    admin harici birini eklemek istiyorsan bilgisayarım saga tıkla uzak sekmesinden gerekli kullanıcıyı ekle
  • 24-09-2006, 15:07:50
    #9
    Misafir
    Uzak Masaüstü Bağlantısı - Nasıl? | bildirgec.org

    Uzak Masaüstü Web Bağlantısı


    administrator un şifresini win xp yi yüklerken şifre sorduğunda bişiler yazdıysan odur, yazmadıysan boştur