Arkadaşlar işyerimdeki pc yi evden kontrol etmek için uzak masa üstü bağlantısı yani serverlerdeki gibi yapmak istiyorum..
Bunun için ip 'mi sabitledim.Resimli veya videolu veya normal yazı ile anlatabilecek arkadaş varmı..
Şimdiden Teşekkürler..
windowsda uzak masa üstü?
16
●3.751
- 24-09-2006, 14:20:42Üyeliği durdurulduArkadaşlar ben işyerimdeki bilgisayarın ayarlarını yapabileyim ki eve gidince uzakmasa ustune kullanıcı adı ve şifremi yazdıgımda ulaşabileyim..
işyerimdeki ip suan sabit değil ama sabitlenecek.
Bilgisayarım özelliklerden uzak masa ustune baglanmaya izin verdim..
port açmam gerekirmiş portu açtım..
ama kullanıcı adı ve şifre nedir.? Normalde bilgisayarda kullanıcı adı ve şifre yok ama otomatik ne olabilir... - 24-09-2006, 15:07:50MisafirUzak Masaüstü BaÄlantısı - Nasıl? | bildirgec.org
Uzak Masaüstü Web Bağlantısı
administrator un şifresini win xp yi yüklerken şifre sorduğunda bişiler yazdıysan odur, yazmadıysan boştur