Arkadaşlar işyerimdeki pc yi evden kontrol etmek için uzak masa üstü bağlantısı yani serverlerdeki gibi yapmak istiyorum..

Bunun için ip 'mi sabitledim.Resimli veya videolu veya normal yazı ile anlatabilecek arkadaş varmı..

Şimdiden Teşekkürler..