Arkadaşlar ben işyerimdeki bilgisayarın ayarlarını yapabileyim ki eve gidince uzakmasa ustune kullanıcı adı ve şifremi yazdıgımda ulaşabileyim..

işyerimdeki ip suan sabit değil ama sabitlenecek.
Bilgisayarım özelliklerden uzak masa ustune baglanmaya izin verdim..
port açmam gerekirmiş portu açtım..

ama kullanıcı adı ve şifre nedir.? Normalde bilgisayarda kullanıcı adı ve şifre yok ama otomatik ne olabilir...