• 01-07-2008, 12:11:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Benim Çok Hoşuma Giden Bir Tema Paylaşmak İstedim
    Kurulum:Rardan Çıkarttığınız Dosyaları C:\WINDOWS\Resources\Themes İçine Atın ve Lunaya Tıklayıp Temayı Seçin
  • 02-07-2008, 18:30:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kimse beğenmedimi ya bi yorum bile yok
  • 02-07-2008, 18:31:30
    #3
    Eline sağlık
  • 02-07-2008, 18:55:02
    #4
    teşekkürler.
  • 02-07-2008, 18:57:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zorla yorum istedm saolun arkadaşlar
  • 02-07-2008, 19:39:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çekebilsek yorum yapacaz 50 mesaj sınırı için bizide düşün
  • 03-07-2008, 03:23:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    uzun zaman önce pdalar için ilk çıktığında çeşitli yollarla edinmiştim o zamandan beri çok severim sağol paylaşım için anılarım canlandı..
  • 03-07-2008, 03:52:43
    #8
    Mavi royale teması daha güzel bence.
  • 03-07-2008, 03:58:28
    #9
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mavi royale teması daha güzel bence.
    bende diğer pc de onu kullanıyorum

    ama Vista görünümü en güzeli.