Benim Çok Hoşuma Giden Bir Tema Paylaşmak İstedim
Kurulum:Rardan Çıkarttığınız Dosyaları C:\WINDOWS\Resources\Themes İçine Atın ve Lunaya Tıklayıp Temayı Seçin
Xp Royale Noir Teması
22
●4.236
- 03-07-2008, 03:58:28bende diğer pc de onu kullanıyorumGoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama Vista görünümü en güzeli.