Konu
Xp Royale Noir Teması
03-07-2008, 03:58:28
#9
LineBilisim
GoodSave! adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mavi royale teması daha güzel bence.
bende diğer pc de onu kullanıyorum
ama Vista görünümü en güzeli.