• 03-07-2008, 20:05:04
    #10
    sağol dostum
  • 03-07-2008, 20:16:23
    #11
    Zune teması var birde o daha bi ayrı tatlı. en güzeli de klasik tema
  • 06-07-2008, 19:56:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    güzelmiş
  • 29-08-2008, 20:56:29
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paylaşım İçin Teşekkürler
  • 29-08-2008, 20:59:53
    #14
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mavi royale teması daha güzel bence.
    bencede
  • 30-08-2008, 03:19:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ettik ellerine sağlık
  • 30-08-2008, 03:44:59
    #16
    sağolasın

    bırakın bunlar ya.. gelin vista inspirat temasına coşak birlikte
  • 30-08-2008, 10:32:14
    #17
    mavi royale güzel

    luna element mi ne var bende onu kullanıyorum
  • 31-08-2008, 02:19:06
    #18
    bu temayı 2 yıl once kesfetmiştim ve her format attıktan sonra ilk kurdugum sey ne ram yiyor ne vistaya cevirme gibi bi sıkınıtısı yok ne de sistem dosyalarıyla oynuyor cok tavsiye edeceğim bi tema teşekkürler arkadaşım