bu temayı 2 yıl once kesfetmiştim ve her format attıktan sonra ilk kurdugum sey ne ram yiyor ne vistaya cevirme gibi bi sıkınıtısı yok ne de sistem dosyalarıyla oynuyor cok tavsiye edeceğim bi tema teşekkürler arkadaşım