• 04-05-2008, 21:40:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    S.a.
    arkadaşlar dün gece bilgisayarımı açtım birde ne göreyim Windows çökmüş =(
    neyse arkadaşdan bi xp cd aldım format attım (format atarkende baya bi kılık yaptı :S) her neyse sonunda formatı atım (C ye) fakat D de kendimce önemli verilerim vardı fakat D ye giremyorum Biçimlendirmemi istiyor biçimlendirirsemde içindekiler silinecek =( ben D deki verileri nasıl kurtara bilirim bi fikri olan varmı ?
  • 04-05-2008, 21:51:09
    #2
    hardiski başka bir makinaya takarak yada sistemi pardus yada linux tabanlı başka bir cd veya hirenbot gibi bir programla açarak kurtarabilirsin..
  • 04-05-2008, 22:02:38
    #3
    hocam yanlış anladın galiba formatı atım windowsu kurdum fakat D bölümü biçimlendirme istiyor fakat biçimlendirince içindekileri silinecek o yüzden biçimlendirmeden o verileri nasıl kurtara bilirim ben bunu soruyorum
  • 04-05-2008, 22:08:22
    #4
    ok bende onu diyorum sistemi knoppix yada pardus gibi cd'den açılan bir linux ile aç daha sonra d'yi görür büyük ihtimal onları c'ye kopyala format at sonra tekrar d'ye al bilgileri benim başıma geldi ondan söylüyorum
  • 04-05-2008, 22:16:12
    #5
    hocam daha detaylı bi bilgi verirmisin lütfen şimdi ben nabayım nerden başlayayım ?
    mümkünse msn üzerinden iletişim kura bilirmiyiz ?
  • 04-05-2008, 23:10:08
    #6
    önce bir tane knoppix yada pardus cd bulacaksın cdden çalışan daha sonra cd den boot edip bilgisayarı d dekş bilgileri c ye kopyala yada başka harddisk varsa ona sonra bilgisayarı yeniden başlat c de dosyaların varsa format at d'ye gitsin ama
    Alıntı
    (format atarkende baya bi kılık yaptı :S)
    demişssin fizksel bir sorun yoksa alırsın bilgilerini
  • 05-05-2008, 11:53:44
    #7
    sağol hocam bu dediklerini denicem fakat CD den çalın bi işletim sistemi nerden bula bilirim onu bilmiyorum ayrıca boot nasıl edilir onuda bilmiyorum =(
  • 05-05-2008, 12:11:43
    #8
    ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/calisan/2007.3/ al hocam burdan indir
  • 05-05-2008, 22:37:59
    #9
    Geçmiş olsun bana =( yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar...