hocam yanlış anladın galiba formatı atım windowsu kurdum fakat D bölümü biçimlendirme istiyor fakat biçimlendirince içindekileri silinecek o yüzden biçimlendirmeden o verileri nasıl kurtara bilirim ben bunu soruyorum