S.a.
arkadaşlar dün gece bilgisayarımı açtım birde ne göreyim Windows çökmüş =(
neyse arkadaşdan bi xp cd aldım format attım (format atarkende baya bi kılık yaptı :S) her neyse sonunda formatı atım (C ye) fakat D de kendimce önemli verilerim vardı fakat D ye giremyorum Biçimlendirmemi istiyor biçimlendirirsemde içindekiler silinecek =( ben D deki verileri nasıl kurtara bilirim bi fikri olan varmı ?