• 24-04-2008, 06:25:24
    #1


    html dosya simgesi olan e harfi exe gibi duruyor. Çözüm öneresi olan?
  • 24-04-2008, 06:30:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tıklayınca neyle açıyor?
    Sağ tıkla birlikte aç de, ordan tarayıcını seç ve sürekli bunu kullanarak aç gibi bişey var onuda işaretle, tamamdır
    Başka bir sorun yoksa olur.
  • 24-04-2008, 06:32:20
    #3
    ie ile açılıyor. birlikte aç ile bahsettiğini yapmıştım bir düzelme olmadı.
  • 24-04-2008, 12:59:18
    #4
    bilgisi olan yok mu
  • 24-04-2008, 14:42:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    benzer sorun bende de oldu.
    masa üstündeki dosyayı flash disk ve ftp ye yüklerken birşey farkettim.
    dosyalar
    dosyaadi.exe olarak kaydediliyordu.
    sonra bir virüs taraması yaptım truva atı çıktı...
    zor bela temizledim.
    ama sendeki durum farklı sanırım...
    explorer'i program ekle kaldır'a girip, bileşen ekle kaldıra yönlendikten sonra IE seçeneğini yeniden yüklersen düzelir sanırım..
  • 24-04-2008, 17:14:54
    #6
    Kurumsal PLUS
    klasör seçeneklerinden dosya uzantılarına gir, .htm bulup simge değiştir tıkla, ie.exe seç.

    bir de şu var, dosya uzantısı gösterme seçeneği açık mı? eğer seçenek kapalıysa index.htm yerine sadece index yazması lazım. bu seçenek kapalı olduğu halde index.htm yazıyorsa büyük ihtimalle bunun uzantısı exe'dir ve bu bir virüstür.
  • 24-04-2008, 17:55:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bende de öyle olmuştu. Tek çare format atmak. Format atınca geçiyor. Bir de sistem geri yüklemeyi denemelisin...
  • 24-04-2008, 21:02:04
    #8
    Bartuc 2 sini de denedim. sonuç aynı. format atmadan çözmek önemli olan