tıklayınca neyle açıyor?
Sağ tıkla birlikte aç de, ordan tarayıcını seç ve sürekli bunu kullanarak aç gibi bişey var onuda işaretle, tamamdır
Başka bir sorun yoksa olur.
benzer sorun bende de oldu.
masa üstündeki dosyayı flash disk ve ftp ye yüklerken birşey farkettim.
dosyalar
dosyaadi.exe olarak kaydediliyordu.
sonra bir virüs taraması yaptım truva atı çıktı...
zor bela temizledim.
ama sendeki durum farklı sanırım...
explorer'i program ekle kaldır'a girip, bileşen ekle kaldıra yönlendikten sonra IE seçeneğini yeniden yüklersen düzelir sanırım..
bir de şu var, dosya uzantısı gösterme seçeneği açık mı? eğer seçenek kapalıysa index.htm yerine sadece index yazması lazım. bu seçenek kapalı olduğu halde index.htm yazıyorsa büyük ihtimalle bunun uzantısı exe'dir ve bu bir virüstür.