benzer sorun bende de oldu.
masa üstündeki dosyayı flash disk ve ftp ye yüklerken birşey farkettim.
dosyalar
dosyaadi.exe olarak kaydediliyordu.
sonra bir virüs taraması yaptım truva atı çıktı...
zor bela temizledim.
ama sendeki durum farklı sanırım...
explorer'i program ekle kaldır'a girip, bileşen ekle kaldıra yönlendikten sonra IE seçeneğini yeniden yüklersen düzelir sanırım..