Konu
html dosya simgesi exe ye dönüştü ? xp
24-04-2008, 17:55:11
#7
brandt
Üyeliği durduruldu
Bende de öyle olmuştu. Tek çare format atmak. Format atınca geçiyor. Bir de sistem geri yüklemeyi denemelisin...