• 30-06-2014, 01:37:17
    #46
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windowsa Tekrar geçtim windows gibisi yok
    Çabuk pes etmişsin Ubuntu 10 dan beri kullanıyordum 1 ay önce windows 8.1 kurmak zorunda kaldım oda sırf iş yüzünden C# geliştirme olayları yüzünden mono ile herşey yapılmıyor du çünkü visual 2013 gerekti ve yapacak birşey yoktu baya uzun bir süre ubuntu kullandım pişman değilim.

    Terminal e alışmam 1 ayımı aldı(her program açmada terminal kullanmıyordum ppa larını kurduğumuz zaman şimdikinin unitysi ile ismini aratmamız yetiyor du)
    Şuan piyasada yüz binlerce uygulama linux içinde derleniyor oyunlar bile büyük çaptakiler bile

    Bence pes etmemelisin kendini geliştireceksin linux sistemlerde ayrıca ubuntu sevmediysen

    Elementary OS
    Arch Linux

    ikisini öneririm Özellikle Elementary Os muazzamdır...
  • 30-06-2014, 12:12:11
    #47
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elementary OS'u denemedin mi?
    İndiremedimki hocam net çok yavaşlıyor netim hızlansın indirip kurarım.
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çabuk pes etmişsin Ubuntu 10 dan beri kullanıyordum 1 ay önce windows 8.1 kurmak zorunda kaldım oda sırf iş yüzünden C# geliştirme olayları yüzünden mono ile herşey yapılmıyor du çünkü visual 2013 gerekti ve yapacak birşey yoktu baya uzun bir süre ubuntu kullandım pişman değilim.

    Terminal e alışmam 1 ayımı aldı(her program açmada terminal kullanmıyordum ppa larını kurduğumuz zaman şimdikinin unitysi ile ismini aratmamız yetiyor du)
    Şuan piyasada yüz binlerce uygulama linux içinde derleniyor oyunlar bile büyük çaptakiler bile

    Bence pes etmemelisin kendini geliştireceksin linux sistemlerde ayrıca ubuntu sevmediysen

    Elementary OS
    Arch Linux

    ikisini öneririm Özellikle Elementary Os muazzamdır...
    Elementary OS resimlerine baktım mac os x gibi ama bilgiayara çok sık format atmak istemiyorum zararlı değilmi ?
  • 30-06-2014, 12:53:40
    #48
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndiremedimki hocam net çok yavaşlıyor netim hızlansın indirip kurarım.

    Elementary OS resimlerine baktım mac os x gibi ama bilgiayara çok sık format atmak istemiyorum zararlı değilmi ?
    Format atmak harddisk için zararlı diyorlar ama zararını şimdiye kadar görmedim. Terminal kullanmak istemiyorsanız debian yada lmde deneyebilirsiniz. Lmde'de pek terminal kullandığımı hatırlamıyorum.
  • 05-07-2014, 00:35:52
    #49
    Linux
  • 10-07-2014, 11:41:34
    #50
    Windows
  • 17-07-2014, 16:39:36
    #51
    Windows'daki virüsler ve keyloggerlar yüzünden Linux tavsiye ettiğim dağıtımlar:
    4 GB Ram için: Ubuntu 14.04
    Daha azı için : Xubuntu 14.04
  • 18-07-2014, 03:56:03
    #52
    Linux işletim sistemleri masaüstü kullanımı için iyi değil, belki bazı sürümlerin iyi yönleri vardır ama kesinlikle windows'u tutmaz.
  • 14-02-2015, 00:57:01
    #53
    Kurumsal PLUS
    @truser son durum nedir bir daha linux denemedin mi

    Linux ile tanıştığımdan beri uzun süreli windows kullanamadım(max 1-2 ay).Eninde sonunda linux`e geri dönüyorum.Bende fena alışkanlık yaptı.

    Bütün ihtiyacım olan programları (skype,chrome,jdownloader,filezilla,virtualbox,tea mviewer) veya muadillerini(Geany(notepad++),ksnapshot,kazam vs.) bulabildiğim için.Windows kullanma ihtiyacı kolay kolay hissetmiyorum.

    Hele flashlardan gelen,indirilen dosyalardan gelen virüslerden etkilenmemenin verdiği haz dehşet birşey

    Eğer seni windows`a bağlayan birşey yoksa linux`ü virtualboxta dene ısın daha sonra komple kur bilgisayarına
  • 14-02-2015, 01:00:33
    #54
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @truser son durum nedir bir daha linux denemedin mi

    Linux ile tanıştığımdan beri uzun süreli windows kullanamadım(max 1-2 ay).Eninde sonunda linux`e geri dönüyorum.Bende fena alışkanlık yaptı.

    Bütün ihtiyacım olan programları (skype,chrome,jdownloader,filezilla,virtualbox,tea mviewer) veya muadillerini(Geany(notepad++),ksnapshot,kazam vs.) bulabildiğim için.Windows kullanma ihtiyacı kolay kolay hissetmiyorum.

    Hele flashlardan gelen,indirilen dosyalardan gelen virüslerden etkilenmemenin verdiği haz dehşet birşey

    Eğer seni windows`a bağlayan birşey yoksa linux`ü virtualboxta dene ısın daha sonra komple kur bilgisayarına
    Hocam konuyu nerde gördünüzde yazdınız
    Son Mesaj : 18-07-2014, 01:56:03

    Tabii ki Windowstayım