truser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Terminal e alışmam 1 ayımı aldı(her program açmada terminal kullanmıyordum ppa larını kurduğumuz zaman şimdikinin unitysi ile ismini aratmamız yetiyor du)
Şuan piyasada yüz binlerce uygulama linux içinde derleniyor oyunlar bile büyük çaptakiler bile
Bence pes etmemelisin kendini geliştireceksin linux sistemlerde ayrıca ubuntu sevmediysen
Elementary OS
Arch Linux
ikisini öneririm Özellikle Elementary Os muazzamdır...
