@truser son durum nedir bir daha linux denemedin mi
Linux ile tanıştığımdan beri uzun süreli windows kullanamadım(max 1-2 ay).Eninde sonunda linux`e geri dönüyorum.Bende fena alışkanlık yaptı.
Bütün ihtiyacım olan programları (skype,chrome,jdownloader,filezilla,virtualbox,tea mviewer) veya muadillerini(Geany(notepad++),ksnapshot,kazam vs.) bulabildiğim için.Windows kullanma ihtiyacı kolay kolay hissetmiyorum.
Hele flashlardan gelen,indirilen dosyalardan gelen virüslerden etkilenmemenin verdiği haz dehşet birşey
Eğer seni windows`a bağlayan birşey yoksa linux`ü virtualboxta dene ısın daha sonra komple kur bilgisayarına