truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İndiremedimki hocam net çok yavaşlıyor netim hızlansın indirip kurarım.

Elementary OS resimlerine baktım mac os x gibi ama bilgiayara çok sık format atmak istemiyorum zararlı değilmi ?
Format atmak harddisk için zararlı diyorlar ama zararını şimdiye kadar görmedim. Terminal kullanmak istemiyorsanız debian yada lmde deneyebilirsiniz. Lmde'de pek terminal kullandığımı hatırlamıyorum.