Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elementary OS'u denemedin mi?
İndiremedimki hocam net çok yavaşlıyor netim hızlansın indirip kurarım.
kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çabuk pes etmişsin Ubuntu 10 dan beri kullanıyordum 1 ay önce windows 8.1 kurmak zorunda kaldım oda sırf iş yüzünden C# geliştirme olayları yüzünden mono ile herşey yapılmıyor du çünkü visual 2013 gerekti ve yapacak birşey yoktu baya uzun bir süre ubuntu kullandım pişman değilim.

Terminal e alışmam 1 ayımı aldı(her program açmada terminal kullanmıyordum ppa larını kurduğumuz zaman şimdikinin unitysi ile ismini aratmamız yetiyor du)
Şuan piyasada yüz binlerce uygulama linux içinde derleniyor oyunlar bile büyük çaptakiler bile

Bence pes etmemelisin kendini geliştireceksin linux sistemlerde ayrıca ubuntu sevmediysen

Elementary OS
Arch Linux

ikisini öneririm Özellikle Elementary Os muazzamdır...
Elementary OS resimlerine baktım mac os x gibi ama bilgiayara çok sık format atmak istemiyorum zararlı değilmi ?