• 17-01-2014, 11:15:21
    #1
    Arkadaşlar, kullanıcı denetim ekranında (netplwiz) karşıma 4 adet kullanıcı çıktı. Birinin başında yuvarlak bir simge vardı, 3 ise normal simgeliydi. Ben bunlardan 3. sıradakini silince bilgisayarı açamaz oldum. Ne yapmalıyım?

    - adiniz@hotmail.com.tr (yuvarlak simge)
    - Administrator (normal simge)
    - adiniz@hotmail.com.tr (normal simge)
    - Misafir (normal simge)
  • 17-01-2014, 11:19:20
    #2
    cihazı güvenli modda aç ve ms dos komut satırına

    net user administrator /active:yes


    yazarsan defaul admin accountu geri gelecektir
  • 17-01-2014, 11:31:42
    #3
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazı güvenli modda aç ve ms dos komut satırına

    net user administrator /active:yes


    yazarsan defaul admin accountu geri gelecektir
    Güvenli mod da açmak için F8 yapıyorum ama yine kullanıcı girişi istiyor. Yani açamıyorum. Administrator ü hangi şifreyle açabilirim ki?
  • 17-01-2014, 11:44:49
    #4
    ozaman dostum yapacak tek iş windows 8 sıfırlama