Arkadaşlar, kullanıcı denetim ekranında (netplwiz) karşıma 4 adet kullanıcı çıktı. Birinin başında yuvarlak bir simge vardı, 3 ise normal simgeliydi. Ben bunlardan 3. sıradakini silince bilgisayarı açamaz oldum. Ne yapmalıyım?
- adiniz@hotmail.com.tr (yuvarlak simge)
- Administrator (normal simge)
- adiniz@hotmail.com.tr (normal simge)
- Misafir (normal simge)
Acil Yardım: Windows8'de Admin Silindi
3
●1.583
- 17-01-2014, 11:31:42Güvenli mod da açmak için F8 yapıyorum ama yine kullanıcı girişi istiyor. Yani açamıyorum. Administrator ü hangi şifreyle açabilirim ki?eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle