Arkadaşlar, kullanıcı denetim ekranında (netplwiz) karşıma 4 adet kullanıcı çıktı. Birinin başında yuvarlak bir simge vardı, 3 ise normal simgeliydi. Ben bunlardan 3. sıradakini silince bilgisayarı açamaz oldum. Ne yapmalıyım?
-
adiniz@hotmail.com.tr (yuvarlak simge)
- Administrator (normal simge)
-
adiniz@hotmail.com.tr (normal simge)
- Misafir (normal simge)