eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihazı güvenli modda aç ve ms dos komut satırına

net user administrator /active:yes


yazarsan defaul admin accountu geri gelecektir
Güvenli mod da açmak için F8 yapıyorum ama yine kullanıcı girişi istiyor. Yani açamıyorum. Administrator ü hangi şifreyle açabilirim ki?