• 08-10-2013, 10:53:36
    #1
    Arkadaşlar centos 5.5 32 bit sisteme Lxde Desktop, vncserver ve vine kurmak istiyorum

    Bu kurulumlar hakkında bilgisi olup konu altından yardımcı olursanız sevinirim
  • 08-10-2013, 15:28:45
    #2
    r10da şu işden anlıyan bir Allah`ın kulu yokmu en azından yol gösterse Eski paylaşımcı ruhu nerde kaldı ???
  • 08-10-2013, 15:32:15
    #3
    yardım etmek isterdim ancak işler yoğun okulların açılması ve işlerinde yoğunlaşmasından dolayı kimse yazamıyor akşamı beklemelisin bence
  • 08-10-2013, 15:35:16
    #4
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yardım etmek isterdim ancak işler yoğun okulların açılması ve işlerinde yoğunlaşmasından dolayı kimse yazamıyor akşamı beklemelisin bence
    en azından örnek bir konu linki verilse iyi olur hocam nette varda hadi kurulum kodlarını iyi kötü anlıyoruz lakin açıklamalar ingilizce adam belki şunu şöyle yap diyor ama biz anlamıyoruz

    Neyse belki archlinuxda kurabilirim resmi sitelerinden destek istedim yardımcı olucaklar bakalım ) Linuxa iyi kötü biryerden başlamak gerekiyordu
  • 08-10-2013, 19:45:01
    #5
    Üşenmedim ve VNC Kurulumunu tekrar yazdım linkden ulaşabilirsin her hangi bir sorunda boş vakitlerimde yardımcı olmaya çalışacağım...
  • 09-10-2013, 13:53:58
    #6
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üşenmedim ve VNC Kurulumunu tekrar yazdım linkden ulaşabilirsin her hangi bir sorunda boş vakitlerimde yardımcı olmaya çalışacağım...
    hocam gnome yada kde hangisi az kaynak tüketiyor ona göre kuralım
  • 09-10-2013, 19:27:48
    #7
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gnome yada kde hangisi az kaynak tüketiyor ona göre kuralım
    önerim kde her zaman