yardım etmek isterdim ancak işler yoğun okulların açılması ve işlerinde yoğunlaşmasından dolayı kimse yazamıyor akşamı beklemelisin bence
en azından örnek bir konu linki verilse iyi olur hocam nette varda hadi kurulum kodlarını iyi kötü anlıyoruz lakin açıklamalar ingilizce adam belki şunu şöyle yap diyor ama biz anlamıyoruz
Neyse belki archlinuxda kurabilirim resmi sitelerinden destek istedim yardımcı olucaklar bakalım

) Linuxa iyi kötü biryerden başlamak gerekiyordu