kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üşenmedim ve VNC Kurulumunu tekrar yazdım linkden ulaşabilirsin her hangi bir sorunda boş vakitlerimde yardımcı olmaya çalışacağım...
hocam gnome yada kde hangisi az kaynak tüketiyor ona göre kuralım