Yeni bilgisayarım XP desteklemediği için mecburen windows 7 kurdum.
Zamanla XP üzerinde sorunsuz çalışan programlar w7'de tuhaf sorunlar çıkarmaya başladı.
En sevdiğim programlardan gomplayer, zipgenius, format factory olmadık hatalar veriyor.
Acaba w7 programları bozuyor mu?
Windows 7 programları bozuyor mu?
4
●888
- 10-08-2013, 19:43:46Kullandığın yazılımları kendi sitelerinden güncel ve win7 uyumlu sürümlerini indir.
.net 4 veya daha üstü sürümünü indirin.
Gom player için k lite codec pack full indirip tekrar deneyin. Büyük ihtimalle xp de bunların kurulumunu önceden yapmıştınız win7 e geçince heyecandan unutulmuş olabilir yani bende öyle olmuştu yoksa win7 de sorun olacağını zannetmiyorum
Tapatalk ile mobil cihazımdaz yazılmıştır.