• 08-08-2013, 09:21:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yeni bilgisayarım XP desteklemediği için mecburen windows 7 kurdum.
    Zamanla XP üzerinde sorunsuz çalışan programlar w7'de tuhaf sorunlar çıkarmaya başladı.

    En sevdiğim programlardan gomplayer, zipgenius, format factory olmadık hatalar veriyor.
    Acaba w7 programları bozuyor mu?
  • 08-08-2013, 09:24:54
    #2
    Programları bozma gibi birşey söz konusu degil virüs yemiş olabilirsiniz yada oynanmış netten indirdiginiz Windows 7 kullanıyorsanız onun içinde sorun yaşayabilirsiniz
  • 08-08-2013, 10:37:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Lisanssız bir w7 kullanıyorum. Bilgisayarcıdan almıştım. Acaba sorun bundan mı? kaspersky ile ad aware kullanıyorum.
  • 10-08-2013, 19:15:23
    #4
    olabilir team id verirseniz pc baglanıp yardımcı olurum
  • 10-08-2013, 19:43:46
    #5
    Kullandığın yazılımları kendi sitelerinden güncel ve win7 uyumlu sürümlerini indir.
    .net 4 veya daha üstü sürümünü indirin.
    Gom player için k lite codec pack full indirip tekrar deneyin. Büyük ihtimalle xp de bunların kurulumunu önceden yapmıştınız win7 e geçince heyecandan unutulmuş olabilir yani bende öyle olmuştu yoksa win7 de sorun olacağını zannetmiyorum


    Tapatalk ile mobil cihazımdaz yazılmıştır.