Yeni bilgisayarım XP desteklemediği için mecburen windows 7 kurdum.
Zamanla XP üzerinde sorunsuz çalışan programlar w7'de tuhaf sorunlar çıkarmaya başladı.
En sevdiğim programlardan gomplayer, zipgenius, format factory olmadık hatalar veriyor.
Acaba w7 programları bozuyor mu?