Kullandığın yazılımları kendi sitelerinden güncel ve win7 uyumlu sürümlerini indir.
.net 4 veya daha üstü sürümünü indirin.
Gom player için k lite codec pack full indirip tekrar deneyin. Büyük ihtimalle xp de bunların kurulumunu önceden yapmıştınız win7 e geçince heyecandan unutulmuş olabilir yani bende öyle olmuştu yoksa win7 de sorun olacağını zannetmiyorum
Tapatalk ile mobil cihazımdaz yazılmıştır.