Web master ve Grafiker aranıyor
14
●658
- 03-11-2012, 12:23:57Üyeliği durdurulduÖmrüm boyunca Photoshop'u yalamış yutmuş, ActionScript 3.0 ile Flash üzerinde harikalar yaratan, boş zamanlarında After Effect ile film falan montajlayan bir Grafiker ile tanışma şansım olmadı.
- 03-11-2012, 12:29:59Evet gizli dünyada ilk olacak bir proje ve bunun için şirket açıp 2 katlı dükkan kiraladık bile ücret e gelince ücret e niye bu kadar takıldınız halen anlamadım mesajlarımda gayet açık net belirttim ücret bizim için 2.planda anlaştıgımız kişiler ücretini kendi belirler yeterki bizim istedigimiz potansiyelde olsun.alicansevinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not: Web master alınmıştır, sadece grafiker aranıyor, şuan 2 web master 1 grafikerimiz var bu konu altından takip edebilirsiniz, ilerde web master ve grafiker alınmayada devam edicek
1 Grafiker açıgımız bulunmakta. - 03-11-2012, 13:45:18Keşke kendi konularında da böyle yorumları kaldırabilsenmaniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2012, 14:03:25Benim oldu ama sektörü bıraktı bırakmasaydı sizi de yönlendirirdim.maniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2012, 14:07:43sizin için ücret önemli olmayabilir ama çalışan için önemli olan o zaten sizin karşılayabileceğiniz ücret , yol yemek vs artık ne gerekiyorsa onlardan bahsetmeniz gerekir .FirstKiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle