Ömrüm boyunca Photoshop'u yalamış yutmuş, ActionScript 3.0 ile Flash üzerinde harikalar yaratan, boş zamanlarında After Effect ile film falan montajlayan bir Grafiker ile tanışma şansım olmadı.
Keşke kendi konularında da böyle yorumları kaldırabilsen