Ömrüm boyunca Photoshop'u yalamış yutmuş, ActionScript 3.0 ile Flash üzerinde harikalar yaratan, boş zamanlarında After Effect ile film falan montajlayan bir Grafiker ile tanışma şansım olmadı.
Benim oldu ama sektörü bıraktı bırakmasaydı sizi de yönlendirirdim.