Arkadaşlar yeni ve gelecegi olan bir projemize bu hafta sonu başlanacaktır, ileri seviye web master ve grafikerler aramaktayız,
Sadece İstanbul.18 yaş ve üstü.
Not:Proje asla açıklanmayacaktır biz yeterli gördüğümüz arkadaşlarla irtibata geçip onlarla görüşeceğiz,
Not2:Web master ve Grafiker kurulacak şirketimizin en önemli elemanları olacaktır bu yüzden ince eleyip sık dokuyacağız sürekliligi olmayan arkadaşlarla olmaz,
Öncelikli tercih:
Web master için:Referansı olan, örnek gösterebilecek projeleri veya siteleri olan, yazılım kadar görselede önem veren, Seo bilen,
Grafiker için:Referansı olan, örnek gösterebilecek projeleri veya tasarımları olan, ileri seviye animasyon yapabilecek, Photoshop ileri seviye, Java , after effect , Video programları (sony vegas vb),
Şimdilik aklıma gelenler bu kadar dediğim gibi yapılacak projenin altından kalkabilecek gördüğümüz kişilerle irtibata geçecegiz, projeniz nedir diye mesaj atmayın yada sormayın cevap verilmeyecektir, bize kendinizi bilgilerinizi, varsa cv yada yaptıgınız siteleri atınız
Web master ve Grafiker aranıyor
14
●658
- 02-11-2012, 12:10:32Üyeliği durdurulduJava ile grafik arasındaki bağlantıyı ben çözemedim.
- 02-11-2012, 12:30:50Javascript diyeceğim ama oda grafikerin işi değilmaniaccoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2012, 12:50:22haklısınız bir karışıklık olmuş javadan kastımız Flash dı aslındaunforgivenx03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2012, 21:01:34Üyeliği durdurulduWebmaster ama 17 Yasindayim
Uzulmuyorun ben degil onlar kaybetti
- 03-11-2012, 01:17:08ödenecek tutar diye birşey yok öncelikle 2 çeşit çalışma şekli mevcut ya bizim projelik siteyi yapar profesyonelce tasarım parasını alır yada devamlı bizim ile çalışır yine siteyi yapar sonra geliştirerek devam eder yine parasını alır biz bizim istedigimiz siteyi yapabilecek kişiye zaten istedigi ücreti veririz 2.000 tl komik bir rakam.barbatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:17:08 -->-> Daha önceki mesaj 01:15:38 --
çalışmalarınız var ise pm atın inceleyelim yinedeBoranKARADENIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle