• 21-09-2010, 19:15:31
    #1
    Merhabalar arkadaşlar www.yalanlar.net adresi için itiraf alımları başladı. Yedekte 50 kadar itiraf kaldığı için açıyorum.

    İtiraflar en 30 kelime civarı olursa sevinirim.

    Üyelik vs yok direk girip atıp başlıklarını söylüyorsunuzu ödemenizi geçiyorum.

    Çok basit ve gereksiz itiraflar yollamayınız.

    Kalite düşmedikçe sınır yoktur. Çok arkadaş faydalansın diye ve öğrenci olduğım için ücret düşük

    Düzgün iki üç tane etiket girerseniz sevinirim. (Virgülle ayırın)

    Cinsel itirafları fazla abartmayın mümkünse Acayip şeyler geliyor bazen Küfür ve argo kullanmadan güzel güzel, kardeş kardeş anlatın

    İtiraf başı ücret 0.07 $ ya da 13 itiraf 1 $

    İtiraf yollamak için: http://www.yalanlar.net/itiraf-et/
  • 21-09-2010, 20:21:08
    #2
    Reveloper
    nerden anlayacaksınız bizim yazdığımızı itirafın saçma olmuş biraz ben 3 tane yazarım başkası 13 tane yazar ben derim 13 tane yazdım saçma hocam altına birde nick veya eposta tarzı birşey ekleyin
  • 21-09-2010, 20:23:41
    #3
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden anlayacaksınız bizim yazdığımızı itirafın saçma olmuş biraz ben 3 tane yazarım başkası 13 tane yazar ben derim 13 tane yazdım saçma hocam altına birde nick veya eposta tarzı birşey ekleyin
    yazdığınız nickleri özel mesaj olarak atın, kubilay onay vermeden itiraflar yayınlanmıyor, başkasının hangi nickle kaç tane yazdığını da tahmin edemezsiniz...

    Gönderen : XXX
    itiraf itiraf itiraf

    şu şekilde yazın, ben öyle yapmıştım, her seferinde farklı bi nickle yazmıştım, 13 adet nicki ve itirafları yazdığım kategorileri özel mesaj olarak attım, ödememi yaptı, sorunsuzca, sonrada 39 adet daha yazdım, onun için editörlük açtı bana o ayrı
  • 21-09-2010, 20:24:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    anladığım kadarıyla itiraflar direk yayınlanmıyor, database'e ekleniyor ve admin yayınlamak istediğinde yayınlıyor. bu durumda yazdığınız itirafların başlıklarını kimse göremeyecek. ve siz bir itiraf girdiğinizde admin bunu kontrol ediyor. pm ile şunu yazdığım dediğinizde de kontrol ediyor yayınlanmamış başlıkları ve girdiği doğrulanırsa ödemeyi geçiyor.

    not : iki tarafı da tanımıyorum.
  • 21-09-2010, 20:26:34
    #5
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden anlayacaksınız bizim yazdığımızı itirafın saçma olmuş biraz ben 3 tane yazarım başkası 13 tane yazar ben derim 13 tane yazdım saçma hocam altına birde nick veya eposta tarzı birşey ekleyin
    Kardeşim itiraf başlıklarını söyleyeceksin ben ona göre bakacağım. "Üyelik vs yok direk girip atıp başlıklarını söylüyorsunuzu ödemenizi geçiyorum." şeklinde belirttim bunu.

    Otomatik yayınlanmıyor itiraflar zaten.

    Ayrıca gizlilik itiraf sitelerinde önemlidir. O yüzden mail ya da isim yazılmıyor. Sallama isimler kullanılıyor sonradan.