nerden anlayacaksınız bizim yazdığımızı itirafın saçma olmuş biraz ben 3 tane yazarım başkası 13 tane yazar ben derim 13 tane yazdım saçma hocam altına birde nick veya eposta tarzı birşey ekleyin
yazdığınız nickleri özel mesaj olarak atın, kubilay onay vermeden itiraflar yayınlanmıyor, başkasının hangi nickle kaç tane yazdığını da tahmin edemezsiniz...
Gönderen : XXX
itiraf itiraf itiraf
şu şekilde yazın, ben öyle yapmıştım, her seferinde farklı bi nickle yazmıştım, 13 adet nicki ve itirafları yazdığım kategorileri özel mesaj olarak attım, ödememi yaptı, sorunsuzca, sonrada 39 adet daha yazdım, onun için editörlük açtı bana o ayrı